careful where you stand

453737-6
Än en gång, jag älskar att springa.
Igår, kl 22-nånting, efter att verkligen ha tvingat mig själv lyckades jag ta mig ut.
...
Bara jag, musiken och stjärnorna.
Och jag log. Ett sånt där leende som sprider sig i hela kroppen.
Så underbart. Tänkte bara att jag skulle försöka beskriva det.

Jag tänker alldeles för mycket.
En gång i ett annat liv sa jag till en person jag tyckte väldigt mycket om att han inte skulle tänka så mycket. Att det inte gör någonting bättre.
I wish I could
Det värsta är att tänka på hur fruktansvärt idiotisk jag var i slutet på 2006.
Och det stämmer verkligen.
be careful what you wish for, you might just get it all



På marken ligger demonens mjäll.
(källa: Kalle Anka & C:O)

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0