Juni 2008

Det är helt sjukt vad mycket fest juni har varit. Inte konstigt att jag fortfarande inte är frisk och är trött som en kalv.
1:a - Ållecamp. Festade inte, men det får duga som uppvärmning.
3:e - Toga. Hur kul som helst.
5:e - Studenten. Förfesten var underbar. Det mesta av resten också.
8:e - Balen. Hade inte varit lika mycket fest om inte Fredrik bjudit mig på en xider och ett glas vin. Då blev det lite party.
11:e - Bulgarien, första ordentliga festdagen. Happy hour och Den glade viking. Fest helt enkelt.
13:e - Bulgarien. Den glade viking!
14:e - Bulgarien. Tröstfest efter Sverigeförlust. Jag och Käll och krogrunda. ^^
15:e - Bulgarien. Lazur. 2,5 h gratis drinkar och minnesförluster är ett faktum.
16:e - Bulgarien. Ganska lugnt med några tequilashots och en drink. Sista kvällen där.
- ganska sjuk -
27:e - Min 18-årsfest och Jessicas avskedsfest. Party it is.
28:e - Första (lagliga) krogbesöket i Sverige. Plantis och gratis inträde och sominihelvetes dyra drinkar. Men ändå.
Ja. Som sagt. Juni 2008 = gaaalet!

Annat nämnvärt är att Spanien vann EM. Wiiieeee. Klad fotboll.

Självklart en bild på Fernando Torres som både avgjorde matchen och var snyggast på plan. PUSS

de hann före dig:
från: frank

haha ja. det är inte konstigt att man blivit lite bortskämd med fest. :D

2008-06-30 @ 19:57:39
URL: http://sittstill.blogg.se/
från: kj

oj vad mycket jag har missat...

spanien var värda! rolig offensiv fotboll ftw!

2008-09-27 @ 15:58:53

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0