igen!

Just det!
Jag får gifta mig också!!!

de hann före dig:
från: emeli

haha. det viktigaste av allt :)



hoppas kvällen blir helt oslagbart och underbart bra (det tvivlar jag inte på men det är något som förväntas att man skriver tror jag).



jag är så ledsen över att jag inte kan vara med. det är inte klokt vad deprimerande det kan vara att missa en kväll med dig och alla andra.

å. din riktiga äntligen-18-kväll liksom.



men vet du vad? kom hit, vi drar till nåt partyställe och dricker glammiga drinkar. malmö är stort och inte långt bort. köpenhamn likaså.



det fixar vi.

kom bara snart :)

och en sak till, PUSS!

2008-06-27 @ 18:00:51
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0