workoholic?

I lördags konstaterade jag att jag faktiskt var ganska schleten efter 22 dagar utan sovmorgon.
Inte en enda sovmorgon som 18-åring, dvs.
26/6 - teoriprov
27/6-4/7 - jobb
5-6/7 - arvika, med tåg- och busstider att passa.
7-18/7 - jobb

Ja. Shit, tänkte jag. Har jag någonsin gått så länge utan sovmorgon? Jag tror inte det. I OCH FÖR SIG så behöver jag inte gå upp förrän 9 när jag jobbar. Men man anpassar ju sig efter det så inte heller det känns som någon sovmorgon ilxzom.
Vad jag tänkte komma fram till var att: Tro inte att jag lärt mig något av denna schletenhet!
Nej.
För idag har jag klarat av den första av 21(!) arbetsdagar i rad! Japp, 21. 21,21,21. Om man tar det gånger 2 blir det 42. Tre hela jävla veckor av konstant jobbande. MEN, som sagt, jag har inget bättre för mig. Med Maj i Holland och Emeli i Blekinge blir det ännu mer tydligt. FCUK.
Chansen finns att jag slipper 1-2 Daléniumdagar i början av augusti. Det beror på antalet besökare som beror på vädret. Så är det bra väder är jag förhoppningsvis ledig :) KLAD HEST!

Jo. Men om någon vill hitta på något på inte-kvällstid så är jag tillgänglig fr.o.m 11 augusti. Seeeyathen!

de hann före dig:
från: emeli

se till att komma hit då tack.

jag har redan jobbat 42 timmar den här veckan. och då återstår idag, imorgon och lördag. sen blir det kanske lite ledigt.

workaholic is the shit my dear.

PUSS!

2008-07-24 @ 17:49:51
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: emeli

just det. snälla söta rara kan du mejla en bild på mig till din bror? det låter lagom bra haha. men jag hinner inte. gull.

2008-07-24 @ 17:50:45
från: Sofie

va?, herre gud, det måste jag skvallra om på jobbet då! ne, nu föll helena lite i mina ögon... men stilig är hon minsann. :) kram!

2008-07-25 @ 08:37:26
URL: http://hemmaistan.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0