JÄNNY LET MI LÖV JOU

Det är ganska härligt att jobba ibland.
Det är så lätt att hitta människor att älska och människor att hata.

Love:
Personer som skrattar åt mina dåliga skämt
Personer som äter upp ALLT på tallriken. (Får gärna slicka rent.)
Personer som frågar efter någonting så man kan få känna sig duktig och snäll
Personer som ger dricks

Hate:
En grupp på 3 personer som äter 2 små potatisar
Personer som lämnar massa på tallriken
Personer som sitter i baren och inte ställer bort brickan
Personer som inte tackar när man springer asset av sig för att hämta mer lingon till dem
Personer som inte ger dricks

Ja. Annars är det som sagt nice att jobba. Konstiga samtal med gäster & personal, skitsnack om gäster & personal... Kaffepauser är wonderful. Fast idag var lunchen lite udda eftersom 3 personer satt vid bordet och pratade serbiska eller vad det är och jag förstod såhäääär mycket. Hmz.

Trallala. Jag vill ha löööööööööööööön!
Funderar på Gbg och lite nödvändighetsshopping på lördag. Kanske får ta lite studentpengar and shit. SLUUUT PÅ KONTOT *dundun, dundundun* eller ja, 640 spänn eller nått. Illa McFrilla. Nån som vill joina?

PUUUUUUUUSS

de hann före dig:
från: Wicksell

Lustigt.. Jag var helt säker på att "personer som spiller grogg på min laptop" skulle vara med på minst en av listorna.

2008-07-16 @ 17:14:39
från: maja

listorna hade mest med jobbet att göra. men jag lovar att jag hatar dig ändå.

2008-07-16 @ 18:38:25
URL: http://screenager.blogg.se/
från: evelina

hur kan du kalla 640 spänn på kontot tomt? det är ju inte illa alls för att vara mig iaf ;P

2008-07-19 @ 13:00:37
från: Sandra

Hej maja! wuzzuup?

låter som ett underhållande arbete ;). kräm!

2008-07-19 @ 21:54:15
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0