hej hopp

Kände att jag måste uppdatera lite.

Ännu en ny period i detta fortfarande ganska nya liv och det känns ganska mycket åt skogen. Jävligt mycket åt skogen i fredags men jag överlever väl som vanligt.
What doesn't kill you makes you stronger
men jag vet inte om jag tror på det riktigt. På ett sätt men inte alla.

ÄH WHATEVAH

Lördags, dvs igår, var iaf en spännande dag. Trodde att jag skulle till jobbet som vanligt och hem och sova massor efteråt. Men väldigt spontant, oplanerat, oväntat, underbart så åkte jag till Eskilstuna med Anna W som jag träffat två gånger och hennes kompisar som jag träffat noll gånger och festade och såg Håkan Hellström och Kent på hemmaplan! Typ hurbrasomhelst :)
Kom precis i tid till konserten också. Sprang in under Håkans första låt :P Lite jobbigt när man slutar 16.15...
Hemresan blev mest sovande/däckande och jag vaknade inte ens när de stannade i Örebro för att köpa lite käk. Haha.

Idag - tröttdag jobbdag.
Nu var jag iaf duktig som uppdaterade!

de hann före dig:
från: ellen

spontanitet är najs!

2008-07-14 @ 11:40:09
URL: http://sittstill.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0