grönpepparbiff med grönpepparsås

Att lämna in datorn till service är ungefär som att spela poker.
De säger att moderkortet måste bytas ut och att det kostar 4800 spänn.
Du vet inte om de bluffar eller inte och om det verkligen är värt 4800. Men du är nyfiken och vill att din dator ska fungera så du pungar ut med pengarna. Eller så gör någon annan det åt dig!

Hard work work och jag trivs men ze bosses är ganska alldeles för sura ibland.
Marina lättar upp stämningen ganska ordentligt när vi inte snackar skit. Men hon är ju ganska crazy. En gång bad girl, alltid bad girl. Men gött att ha någon att skämta med på jobbet.

Flippetiflopp och hejelihopp

de hann före dig:
från: Sandra

heej! på lördag, ska du till frey eller frank då?..funderar på att hinna med båda men har ingen att gå med så jagtänkte om du ville köra samma drive som jag..kram!

2008-07-31 @ 09:42:49
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: frank

gawd jag har glömt maja! imorrn är det fest, hos mig. du vet det. men nu har jag sagt det till dig och då känns det fett mycket bättre. puss love

2008-08-01 @ 16:07:58
från: sandra

ja! men kan jag hänga på dig? för jag tänkte precis samma sak! det vore mysigt..kram

2008-08-01 @ 16:16:34
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0