I cry when angels deserve to die

På tåget till Skövde igår träffade jag på Åsa som hade en väska full av boxar med diverse tv-serier. Hon skulle till sin syster på systermys.
Började fundera på hur mina och Frejs syskon-mys-stunder skulle se ut. Kom fram till den enda rätta lösningen;
Heroes III!
I flera dagar i sträck. Kan inte bli på något annat sätt.

Idag har jag varit duktig. Projektarbete och sedan tränat. Och för att inte förlora något fett beställde jag och pappsen pizza. Underbart.


Alla hjärtans dag? Försvinner i ett moln av insignificance.

de hann före dig:
från: wicksell

Nä nu tycker jag vi börjar glida ifrån ämnet här... Mindre flumm för bövelen!

2008-02-16 @ 00:31:46

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0