sharing is caring

Att vara servitris är helt okej.
Att helt gratis få ta del av ett julbord som andra betalar 350 spänn + dricka för är helt okej.
Fast idag kom jag på att bussresan till Rantens på morgonen kostar minst 5% av allt jag tjänar den dagen.
INTE okej.
Över 30 spänn för att åka till Falköping. Jag skulle tjäna på att åka ENSAM i vår gamla bil. Tur OCH retur!!! Skärpning, västtrafik. DÖ!


Annars är det helt okej att åka buss.
Idag tog jag en nostalgitripp via Offspring - Americana och dampade loss ordentligt till She's Got Issues. Tur att ingen såg mig i bussmörkret. Jag mimade av all min kraft och luftgitarren och trummorna var självklart med mig. Får skylla på koffeinkick.


Åkte genom Stenstorp och upptäckte att ALLA stjärnorna (såna där som sitter på lyktstolpar) hade minst en trasig lampa. Funderade på om de har samlat in alla halvkassa stjärnor från hela kommunen och satt dem just i Stenstorp. Skulle inte förvåna mig.


Pusshej Frejpastej

de hann före dig:
från: sandra

haha! vad söt du är! Jag hade lätt betalat för att se föreställningen i bussen!

2008-12-15 @ 21:17:04
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: Wicksell

5%? Är väl ingenting.. Min bensinräkning för en månad tar typ minst 10% av min lön :(

2008-12-17 @ 11:43:14
URL: http://spaceballs.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0