Jul 2008

Riktig jobbarvecka för mig nu innebär att jag kommer få en del pengar i mellandagarna. Helt okej!

Julstämningen i vårt hus är så pass stor att jag lyckades byta några lampor i ljusstakarna så att de två vi har fungerar som de ska.
Vi kommer inte ha någon julgran.
Får se om någon orkar ta fram tomtar.
Och hej, vi har inte ens någon adventsljusstake. Eller vad de där med fyra ljus heter. Och det kom jag inte på förrän jag var hos morsan i onsdags...
Fuck that.
Julen är ändå rätt överskattad. Och pynta hit och pynta dit, huvudsaken är ju att man är med sina nära och kära.
Vilket inte jag kommer vara.
Fuck that också.

Förresten är Slipknot så jävla bra. Jag blir så lycklig när de skriker i mina öron:
MOTHAFUCKAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Jag blir seriöst asglad. För de är så härligt negativa :)))


de hann före dig:
från: emeli

Jag vet en bra julgransersättning! Eller ja två.

1.) Köp små enbuskar och knyt i röda rosetter :) De luktar typ gran och är söta. Man kan ha i guldtråd också. Vi kan pyssla ihop det hos mig haha.

2.) Lägg granris utanför dörren. Ser juligt ut^^

PUSS

2008-12-07 @ 17:00:05
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: Wicksell

Men herregud emeli! Du har ju noll koll på julpyntning!



1. Det finns inget sådant som julgransersättning. Man ska ha en julgran. Därmed basta.

2. Att pimpa enrisbuketter och ha granris utanför dörren är minst lika viktigt som en julgran, utan det ingen komplett jul.



Alla dessa saker (adventsstakar, tomtar, pepparkakshus m.m) är otroligt viktiga ting som kompletterar varandra och som tillsammans skapar en jul i harmoni. Du kan inte ersätta saker och ting bara så där!

2008-12-07 @ 17:39:53
URL: http://spaceballs.blogg.se/
från: sandra

Jul är bajs. Slipknot borde ersätta julen.

2008-12-08 @ 01:46:08
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: Storebror

Tycker du om Slipknot nu? Vi borde ses och diskutera traditionell jul tror jag.

2008-12-08 @ 16:37:34
URL: http://frey.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0