jag önskar jag var där nu

Merde, jag trodde jag kände mig själv.

Hej dagboken!
Idag var en spännande dag på många sätt men en väldigt bra dag ändå.
För jag tror jag ska köra på Interrailkort 2 januari. Ta en tvådagars tågluff med mig själv. Sämre sällskap har man varit i. EHEHEHE
Jag åkte buss med Linus Björnberg. Vi konstnördade oss och han är så sjukt duktig och han är en fruktansvärt bra människa. Inget nytt där men.
Snö. Slask. Snöslask. Hela dagen varje dag tjofaderittan

Jag gillar personer som gör en liten liten ansträngning bara för att glädja någon annan. Tack, helt enkelt.
Jag ogillar personer som gör en liten liten ansträngning för att jävlas. Som kossan som drack upp halva min Breezer i fredags. Den kostade 60 jävla spänn. Dö? Ja tack!

Jag gillar Emeli. Bland andra. Shit vad jag gillar många. IZ IT A SIGN OF WEAKNESS? eheheh big no.
Jag bjuder på en bild. För jag vet att ni älskar att se mitt fejs och min sidenpyjamas <3 xoxo



de hann före dig:
från: eve

slurp där var den breezern borta..

2008-12-04 @ 20:53:00
från: eve

slurp där var den breezern borta..

2008-12-04 @ 20:53:19
från: sandra

Tur att du är så snygggggg!

2008-12-07 @ 00:27:18
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: sandra

och btw, vilka lips!

2008-12-07 @ 00:27:53
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeli

JAG GILLAR DIG! hjärtahjärtahjärta!

2008-12-07 @ 16:58:26
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0