ja, jag har panik

den här helgen har jag druckit en massa vin och jobbat och varit social och det är minsann mer än jag gjort på hela november känns det som. iallafall de sista två veckorna.

och det är nu stressen börjar. HERREGUD VADFAN HEJ JAG SKA MED RÄTT STOR SÄKERHET TILL FRANKRIKE DEN FJÄRDE JANUARI och innan det ska jag hinna fixa allt som ska fixas jobba lite plugga lite julhandla och fixa och trixa och vara i uppsala/sthlm nästan en vecka och fira nyår och ja vad fan herregud liksom och jag måste hälsa på alla som ska hälsas på. vilket iaf innebär en tripp till gbg och en till lidköping och en en bit söderut.

jag trodde inte det skulle kännas så här

de hann före dig:
från: sandra

Maja, chilla! Du hinner, och om du inte hinner är det lugnt. Igår var bra, fast bättre när du var med. Jag kollar uppsala, vore kul om vi kunde ta sista kvällen där ihop!

2008-12-01 @ 20:01:55
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: Wicksell

Tripp till gbg? ska du hälsa på robin, gren och käll eller? ;)

2008-12-02 @ 22:38:39
URL: http://spaceballs.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0