iskallt och menlöst

Jag har känt det på mig i säkert minst en och en halv månad och idag hände det ordentligt.
Efter lite småsnuvighet och ont i halsen en del mornar har jag nu gått över till status: jätteförkyld (för att vara mig) med både feber snuva och hosta. Och om det säger jag HELVETE HELLER för det är nyår imorrn och jag har mycket att fixa så jag hinner helt enkelt inte vara förkyld. Stick och brinn, förkylning!

Aktiv dag tjohej, tänkte skutta upp ur sängen pigg som en mört @ 10.00AM men det sket sig rätt hårt och jag kravlade mig upp vid 12 istället. Lite allmänt segande och sena-julklappar-inslagande senare åkte jag in till Falköping, plockade upp en Frank, tog en omväg upp på berget, åkte sedan ut till skogen utanför Skara och hälsade på mor + stor katt.
Lite te och några pepparkakor senare blev det Falköping och Frankdumpning och sedan Skövde och mysmiddag med mor och bror + "respektive" och jag kommer inte träffa min bror på 5 månader och nej det är inte okej. (Jag kommer sakna dig också Anna!)
Ja och sen hem och massa telefonande och nu sitter jag här och väntar på att SUPERDUPERSEGASOMFANEMELI ska ringa och sen kanske jag kan ta tag i lite tvättande och sånt.
Men helst av allt vill jag bara sova.


och nej, det här är inte okej
hur många gånger har man inte gått förbi där
(och hur många fler gånger ska man inte göra det)

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0