hela världen är så underbar, när man är korkad tom och glad

Hemma från ett totalt icke-traditionsenligt julfirande i Uppsala.
Nu kommer jag antagligen inte träffa Linn på 5 månader. Känns väldigt långt nu när vi träffats var och varannan månad på sistone, och man tänker tillbaka till tiden då man var liten och träffades en vecka på sommaren. Jag gillar att vara "stor".

Tiden springer väldigt fort och jag måste ständigt påminna mig själv om att jag måste andas.


Varför har jag lyssnat så lite på Markus Krunegård?



Just nu sitter jag hemma på mitt rum med datorn i knät och Pyss till vänster om den/halvt på den och försöker hindra henne från att gå på tangentbordet. Snart ska jag sätta på lite old pimpish music och ta tag i mitt rum. Hur otroligt det än kan låta.

Sandra det är nu det händer!
Nyår lär bli bra!

de hann före dig:
från: sandra

Nu händer det! Jag är stolt över dig, Maja! Och Krunegård är ganska så oslagbar, så fortsätt lyssna

2008-12-27 @ 20:36:34
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0