c'est trop

To do:
» Kolla medlemsnummer
» Kolla tågtider och skriva upp
» Städa rummet
» Tvätta kläder
» Skriv packningslista
» Kolla så jag har allt hemma
» Köpa det jag inte har
» Kolla nyårskäk
» Packa
» Föra över mammas grejer till hennes USB-minne
» Fixa backup från min laptop
» Lägga över sånt jag vill ha från denna dator till min laptop
» (onsdag) Maila Mme Dini och bekräfta när jag kommer
» Skriva ut viktiga papper med adress och kartor och sånt
» Se till att ipoden är full med fina grejer
» Åka till Skövde och byta ett par örhängen
» Läsa alla viktiga papper igen
» Massa mer. Egentligen.

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0