we are unloveable

Det är helt sjukt vad fri man är att göra precis exakt vad man känner för och det gäller bara att våga ta steget!
NONO, NONONONO, NONONONO, NONO THERE'S NO LIMIT!!!!!
det är ju en gammal klassiker har jag hört

Tralalopp
Torsdag blir nog nice och det blir nog lördag också men varför regnar det?
Tjoflipp tjohej och jag måste ta tag i mitt liv
men det är okej
det är heeeelt okej

Jag börjar inte skolan, hihihihihi and I just lööööv it. Löv löv löv!!

de hann före dig:
från: Wicksell

Hade du inte jobbat på Dalénium hade jag kunnat säga: "Grattis. Du är arbetslös." Men nu kan jag inte det :(

2008-08-13 @ 17:27:57
från: sandra

Haha! löööv! lördag, då du! fest med mig, frank, tora, sofie, tinnert etc, etc..låter det bra?

2008-08-13 @ 20:45:04
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: sara

jag spelar lite boll här ett ´år nu :) därför en 08 :P haha vad gör du nu för tiden maja? kraam

2008-08-17 @ 13:59:20
URL: http://mymoon.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0