protège-moi de mes désires

Parthey parthey igår. Och en jävla massa flängande men det var så det skulle vara!
Först jobb och cykelbrist vilket innebar en hurtig, extremt stärkande, underbar, hälsosam 5km-promenad till stenstorp (jag HATAR att promenera (om man inte har någon att gå och snacka skit med utan verkligen SKA nånstans)(dubbelparentes)).
Iallfall.
Min partner Sandra kom hit och jag fixade mig och vi åkte tåg från storstaden Stenstorp till den lite mindre staden Skövde och attendade min gullebror och Gustavs 20-årsfest. Nice shit, lite nytt folk, lite jääättegammalt folk, jamenvisst och myselipys och min stackars bror går på penicillin och höll sig nykter. Åkte sedan till fkp, upplockade av Wicksell som hade lovat att ställa upp, åkte till Andersson för mexikanfest men alla var på väg därifrån så det blev Frankfest ganska direkt istället. Där var det partymode som aldrig förr men jag drog ändå tillbaka till Skövde efter inte alltför lång stund. Det kändes som mitt place för kvällen med gratis inträde överallt.
Att kvällen inte slutade som planerat är en annan och inte jättespännande historia men jag gav upp partyandet och tog tidiga nattbussen hem. Sov sedan sött i några timmar och gick upp och jobbade och det var mindre spännande.

Ungefär så.
Och nu sitter jag här och slöar och längtar efter nattens behövliga sömn och lyssnar på Justin Timberlake för han är faktiskt en jättefavorit. Fast jag skäms över det. Men så jävla bra ^^

Hej jag orkar aldrig ta några bilder för jag orkar inte tömma och ladda min kamera och jag saknar min dator så det får bli en gammal bild

de hann före dig:
från: emeli (ditt största fan)

festa och jobba dagen därpå är bra grejer :)



jag saknar dig lite grann.

lite.



eller jättemkt.

det kan du aldrig vara riktigt säker på.



hursomhelst! klart att jag inte stannar här i höst.

jag ska hem innan den 25e. och då börjar mitt sommarlov :D

haha.



puuuuss

2008-08-05 @ 11:45:23
från: Sandra

vad söööta ni är! behöver en fill-in om vad som hände efter vårt uppbrott..kram

2008-08-06 @ 13:18:50
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0