maja coming late to work version 977.0

Jajemän. Här sitter jag i Stenstorp och ugglar som aldrig förr.
Och tänk vad alla flyttar just nu. Vad alla har tagit tag i vad de vill (?) göra osv osv osv. Men jag måste ändå säga att jag är nöjd med min situation. Eller ja, det hade varit svingött men oekonomiskt att flytta hemifrån och vissa delar av min personlighet som jag inte alls kände till säger NEJ. Stanna. Stopp. Arrête.
Nej. Jag ska förhoppningsvis leva ut vissa drömmar i höst och spä på dem och uppfylla några andra i vår. Och ordentliga seriösa studier får bli någon gång i framtiden. Hoho vad poetiskt. Men jag vill verkligen inte välja något ambitiöst, inte orka med det och hoppa av. När jag väl väljer ska jag vara säker som en... ja någonting, och lite till.

de hann före dig:
från: sandra

tack! vi får hitta på något snart igen. jag och tora har planerat in utgång på husaren 5 sept. är du p då?kraam

2008-08-24 @ 22:19:17
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeli

sen idag igen alltså?

bra jobbat. då slipper du oroa dig över att fingrarna inte ska räcka till :)

2008-08-24 @ 23:08:45

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0