let your body decide where you want to go

Sista jobbdagen på Rantens idag.
Rätt synd faktiskt, jag trodde aldrig att jag skulle trivas så bra som jag gjorde. Servitris är ju ändå ganska stekigt (eller hur Emeli?) och jag lärde mig iaf att bära två tallrikar med en hand. Great success?
Fjäska med främlingar och lägga upp mat och till och med diska är ju egentligen skitkul. Eller så är det så att vad man än jobbar med så är det roligt i ett tag. (Men det tror jag egentligen inte på.)
Aja baja Maja, du började en mening med "eller" och en med "men". Damnit. Grammatikpolisen i mig cursar mig själv. Synd.
Kvalitetsinlägg känner jag.

Iaf. 080808 idag och alla som föds i Stockholm idag får livstids gratis inträde till Gröna Lund enligt Metro. Lite nice!
Nu har jag ju också gjort något minnesvärt 080808. Skrivit ett blogginlägg. Hurra för mig! Jag funderar på att sluta med det här snart. Det står ju ändå inget väsentligt lixzom. Står bara lite skit om vad man gör på dagarna så ingen behöver fråga en hur man egentligen spenderar sommaren. Och det är ju lite trist, right?
Jaja.
Smellyal8r
----------------
2 minuter efter publicerat inlägg var jag tvungen att lägga till lite. Tjatmaja!
Positiva saker med att (nästan) sluta jobba:
¤ OS börjar idag. Vilket betyder att som den sportnörd jag tro det eller ej är så kan jag sitta bänkad vid TVn under de viktigaste sändningarna. Great success! Kanonkul!
¤ Jag kan börja ta tag i det jag missat under hela sommaren. Ta tag i körkortet, göra något åt mig själv, köpa kläder, städa rummet, rida hest, försöka starta min superseriösa konstkarriär... AND SO ON!

Kort sagt
I'M SO FUCKING FREEEEEEEEEEE!!!!

Faktiskt.
Kanske borde måla naglarna? :D Übergirly! Men jag har faktiskt inte fått ha nagellack på 6 veckor. Så då känns det ju ganska häftigt. Eller inte. Men ändå!
Och nu gjorde jag det igen, fast ännu värre.
Både "eller", "men" och "och". Very bad.
Borde sluta med det här nu.

de hann före dig:
från: Wicksell

Själv är man ju fast på jobbet i... typ en månad till? :(

2008-08-08 @ 22:24:40
från: Sandra

maja, you are my homegirl!

2008-08-09 @ 21:53:01
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeliiiii

servitris is teh shit ma love!



jag har haft superduperrosa naglar ganska många dagar i sommar.

onödig upplysning.



lite o-emeli.



ses snart :)

och då menar jag på riktigt.

sådär så att vi hinner prata.

2008-08-11 @ 21:11:55
från: ellen

jag är för bloggande, man har koll på människor. höhö

2008-08-12 @ 19:14:17
URL: http://sittstill.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0