...and I'm never gonna drink again

Matfestival. Idag mår jag som jag förtjänar. Finns inga bortförklaringar.

Igår/idag bröt jag tre sanningar om mig själv!
1. Jag spyr aldrig när jag dricker (till mitt försvar: två fingrar i halsen)
2. Jag blir aldrig bakfull (fast det är inte så jävla farligt ändå)
3. Censurerad

Allt var skumt igår/idag. Från att två tjejer (läs: fjortisar) klättrade upp på en halmbal, tog kort på sig själva och skrattandes hoppade in i en bil och åkte därifrån när jag skulle till bussen till att jag sov på Scandic Hotell och åkte 8.54-tåget till Stenstorp för att jobba imorse.
In between inträffade detta:
- När bussen åkte förbi Borgunda gick en tjej fram till chauffören och frågade om vi snart var framme. Nej. Chauffören stannade i Grevagården och tjejen gick ut och pissade.
- Jag träffade Elna Käll och hon tyckte nog bättre om mitt långa, blonda (tråkiga) hår
- Jag förfestade på Scandic med 4 helt störda killar (fast störda på ett fruktansvärt underhållande sätt)
- Jag fick min andra gratisfylla denna helgen. Som iofs gick lite till överdrift.
- Wallin bjöd mig på en cider och köpte en öl till sig själv. 40 kr styck. Han betalade med en hundring och fick tillbaka 60. Tjejen som sålde hade säkert MVG i matte. Kanske skulle satsa på ett jobb i cafeterian på Ålleberg?
- Jag köpte frukost på Pressbyrån och det var faktiskt min enda utgift på hela helgen! (Eftersom ingen ville joina mig och faktiskt äta något på själva matfestivalen)


de hann före dig:
från: emeli

känns överflödigt men jag menar allvar.



PUSS.



helt seriöst liksom.

du är rolig.

2008-08-31 @ 13:01:30
från: Wicksell

bakfull och spytt? welcome to the real world. :)

2008-08-31 @ 13:04:00
från: sandra

Haha! låter som en trevlig helg till trots! kram

2008-08-31 @ 17:31:53
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0