the sweetest way to die

image15Dagens I-landsproblem: Jag har svårt att hitta bilder att ladda upp här. Man tager vad man haver. Till vänster syns jag och min minsta och kanske farligaste lillkusin. Hon växer snart om mig. Kort man känner sig ibland...

Sådär lagom spännande dag annars... Har jobbat, ville döda en unge som pajade en valross någon hade gjort i deltasand (det var KONST!!!) innan jag hann ta kort på mästerverket...
Dagens besvikelse, helt klart.
Smet undan från att göra något ansträngande städjobb, såg Anna skälla ut några uppkäftiga ungar, pratade seriösa saker med henne och Sofie, pratade bort sista timmen eftersom ingen orkade göra någonting...

Som sagt, lagom spännande.

Fick ett telefonsamtal som fick mig att fundera lite.
Och igår kväll kom jag fram till att jag är sämst. På en ganska störande grej. Vilket jag inte kommer säga. Ha! Tänkte bara att ni (Wicksell) skulle förstå att jag inte tycker att jag är bäst på allt, bara nästan. Heh...




Nästa vecka blir spännande, eller motsatsen. Emeli och Stina är bortflugna på skidkurs och jag är lämnad åt mitt öde. Nästan en hel vecka med Wicksell, Gren och Robin som sällskap kan ta död på vem som helst, så jag ska nog söka mig åt andra håll.

Nej, dags att skriva religion känner jag. Bara en vecka och tre dagar försenad (än så länge).
À bientôt!

de hann före dig:
från: Wicksell

Jag tänkte vara snäll och inte plåga ihjäl dig, men jag vetifan om jag tänker vara det när du skriver så där om en :P

2008-04-14 @ 20:33:37

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0