salope!

image11Return of the webcam

Mycket bra dag idag. Började med att jag var duktig och pallrade mig med Wicksell som sällskap till Chalmers på morgonkvisten sådär och attendade the besöksdag nästan hela dagen. Lyssnade på vad olika program innebar, pratade med elever etc. Goodie woodie, men gjorde mig inte mycket klokare. Mer än att det nog är Teknisk Design jag vill ha. Men då blir det inte Chalmers, 19.8 i snitt känns ju lite väl entusiastiskt ...
Rolig dag iaf, stackars Wicksell fick stå ut med mina högklassiga aprilskämt men sånt får han ta.

Hem en liten stund, sedan in till Falköping och träffa många människor på få minuter när bussen arriveade. Björnis, greven och .... Marcus och LINUS!!!!! Som har varit spårlöst borttappad i Åsarp hela detta året. Väldigt efterlängtad Linuskram :)
Sedan gick jag upp till Elina där alla fransyskor och Sandra och Veronica väntade, det blev pizza och när sedan Herman, Joel och Hermans fransyskor dök upp så blev det massa prat, massa fula ord, väldigt högljutt och hur roligt som helst :D
Sammanfattningsvis, brabrabra dag.

Just det, jag glömde att skriva "Hej Dagboken" ...

de hann före dig:
från: Lajnus El-Ström.

VÄLDIGT efterlängtad Majakram också! Låt det inte dröja alltför länge till nästa!

Hoppas ni överlever invasionen från Frankrike!

2008-04-02 @ 21:25:07
URL: http://windowpane.blogg.se
från: Lajnus El-Ström.

En fika med världens bästa Maja låter skitbra! Hör bara av dig när du har tid, så tar jag mig tid.
Den kramen ligger lätt på Top 3 bästa kramar jag fått i hela mitt liv, no competition!

2008-04-04 @ 00:02:39
URL: http://windowpane.blogg.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0