reconsider me baby, come on

Den här dagen döper vi till fjäska-med-ettor-dagen!
:D
Sett ur en positiv synvinkel.

Jag, Wicksell och Robin kände oss något sysslolösa under våra håltimmar så vi tog chansen och joinade NV1e:s mattelektion!
Konstateranden:
> Matte A var enkelt och makeade sense (vilket man inte kan säga om E)
> NV1e har viss potential (även om de inte når upp till vår nivå)
> Det är fruktansvärt roligt att leka mattelärare
> Jag SAKNAR matte på engelska
> Vad bra allt var i ettan
Med mera.

Än en gång har jag kommit fram till att om jag inte lyckas med något annat, då ska jag allt bli mattelärare. :) För naturarelever. Jag vill inte ha att göra med dumma barn (inget ont sagt om samhällare, säger vi).

I väntan på bussen satt ju dessutom dessa gulliga små 91or i biblioteket och pluggade fysik. Jag kunde inte låta bli att prata med dem och hjälpa dem lite. Tihi. Man känner sig så gammal, vis och världsvan när de ställer sina frågor om högre mattekurser. Me like! ^^

image16

de hann före dig:
från: frank

du vet att lärarjobb har en del med mer eller mindre stora barn att göra va? naturare eller inte liksom, men ... ^^

2008-04-15 @ 15:34:13

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0