it's best to join the side that's gonna win

image12Är jag inte nästan lika mycket stekare som Fredrik?

Först lite svar på kommentarerna från förra inlägget:
Det finns civilingenjörs-design-gojs på andra ställen också, med lägre intagning. Så det är ju inte hela världen. Sedan vet jag inte om jag är beredd att lägga ner väldigt mycket ansträning på något som jag inte vet är rätt, även om det låter kul nu kanske det inte alls är som jag tänkt mig. Man vet ju aldrig. Det är bara att det känns lite häftigare att steka runt på Chalmers som "haha, jag kom in på en linje som krävde 19,79 i snitt, jag är smart som fan" än att hänga someplace else och "ööh jag kom in på 11 i snitt".
Jag tar nog det där med stekare på lite för stort allvar...

Dagens I-landsproblem: Min bror är hemma och spelar musik på den vanliga datorn, vilket gör att jag som sitter i köket med min lilla laptop <3 inte hör musiken jag spelar. Jag vill inte höja volymen för mycket här heller för det är så dålig bas att man får ont i öronen. Buhu!

Annars lagom spännande dag, var i Stenungsund med klassen och NV3a och kollade lite kemifabriker n' shit. Lång resa dit, mycket väntan, inte alltför mycket händelser, lång resa hem, försenat, fick skjuts hem av Hallberg som lyckades få kärringstopp på en grusväg utanför Falköping. Jag Filip och Mattias höll på att skratta ihjäl oss. Stackars Alex ^^.

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0