I thought you said summer is going to take the pain away

Visst har man blivit bortskämd av att vakna upp till en blå himmel?
Rätt skönt att slippa solen för min del, eksem is teh shit. På tisdag är det sommar och då hoppas jag att jag kan vistas utomhus igen.

Ja Frank, jag vet också varför jag hade så kul i fredags. ^^
Jag letade bara efter ännu en anledning varför jag gick omkring och skrattade hela tiden. (Bra fylla?)

Have you ever had the feeling
that noone really knows what you're all about
and when you try to tell them
they all have things to do

Igår var en helt okej lördag.
Förutom att jag missade bussen när jag skulle hem från Falköping,
fick sitta och chilla i en halvtimme och övertala mamma att handla mat där istället för Skövde.
Min bror kom hem. Gullemys på honom!

(Den bilden bjuder jag på.)
Fick känna på hur det kan vara att gå fordonsprogrammet. Skulle hjälpa pappa att byta däck på bilen. Eller ja, hjälpa och hjälpa, lära mig hur man gör. Det tog längre tid än vi hade tänkt eftersom bakluckan inte gick att öppna. Efter många om och några men lyckades vi fixa den. (Sedan gick det inte att stänga den.)

Kvällen var helt okej, övningskörde in till Falköping och joinade Tobbe Edins födelsedagskalas. 21. Vad gamla alla blir numera... Jag får snart åldersnojja. Tur att jag bara är 17...



À bientôt
jag tror vi flyr

de hann före dig:
från: emelii

oooh vilken het bild maja :D
mina föräldrar var tokiga på mig när jag kom hem hahahaha. jag hade ju inte riktigt uppdaterat dem innan jag bytte bil :D
aaah. galet. nu blir det nog engelska tills jag får tag i herman. hahaha.
puss

2008-04-28 @ 01:24:35
URL: http://www.nogg.se/trasseltrulls

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0